marți, 28 august 2007

bem, mâncăm, vremea horoscopului trece.

la horoscop, ieri, în jurnalul naţional, racii au fost anunţaţi că „vor uita să mănânce”. şi nu era vorba de dragoste, ci de sănătate.eu mă bucur mult că a fost aşa pentru că ieri nu am mâncat decât de 4 ori, altfel, cine ştie ce m-aş fi făcut dacă nu aş fi uitat să mănânc decât de 4 ori, cred că şi acum aş fi scris cu gura plină.
faza nasoală e că ieri a fost ziua unui prieten, mă rog, nu asta e nasol, ci că am uitat cât am băut.

mi-a zis un coleg, tot rac, că săptămâna asta o să ne schimbăm locul de muncă. noi, racii. e, aici au avut dreptate.motiv pentru care vă anunţ, uşor patetic, că vineri, la ora 12, voi avea ultimul meu buletini de ştiri de la guerrilla. apoi? apoi o să intre o melodie pe care am să v-o dedic. :)

4 comentarii:

Cris spunea...

Ţinem pumnii pentru următorul loc de muncă şi aşteptăm melodia.

Suntcalm? spunea...

Bre, prezinta-te la inceput! :D Si mai zi-o p-aia cu schimbatu' locului de munca. Viitorul suna bine.

Unknown spunea...

E, na, eu ieri chiar am uitat să mănânc, da' locul de muncă nu mi-l schimb...eventual mă mut de pe scaun pe canapea :D
Cât despre buletinul cel din urmă, îi urez să-i fie ţărâna uşoară şi să-ţi fie sănătos, ceea ce vă dorim şi vouă.

Suntcalm? spunea...

Deci reconoaste ca te duci la Itzi Bitsi! Sau la Vocea Evangheliei, s-asa erai tu evlavios in Vadu in starea ta de... bine.