duminică, 26 august 2007

Plouă. Scapă cine poate.

Ăsta-i momentul ăla în care eu o sa devin agresiv pe blog, ceea ce pe unii o să-i sperie uşor, dar mă vor înţelege, pentru că asta e una din zilele alea în care îmi dau seama de ce am devenit extrem de selectiv atunci când vine vorba de oamenii cu care mă înconjor,dar, cu toate astea, nu pot fi chiar atât de selectiv, motiv pentru care îmi şi vine să-i izbesc cu capu’ de toţi pereţii pe idioţii care, după săptămâni întregi de caniculă în care s-au plâns că li se strică carnea în frigider, se tânguie, acum, senini, că ”vai,ce vreme nasoală este afară!”,pentru că, da, azi plouă, plouă aşa cum şi uitasem că se mai poate, ploaie de-aia sănătoasă cu bulbuci, doar că unii, aceeaşi pe care i-aş izbi cu capu’ de pereţi, văd în asta un motiv sincer de depresie, un motiv de a înjura că weekendul lor,în care oricum nu făceau nimic, s-a dus dracului, dar nu despre asta e vorba aici,tocmai de aceea zic, mai bine un cântec voios să cântăm, poate facem cumva şi iese soarele şi o punem şi de un curcubeu mişto.

5 comentarii:

only human spunea...

asta e vreme de munte...

ciprian muntele spunea...

spuse el şi mai dădu jos un strat de piele arsă la mare... :)

only human spunea...

ahh...ce-as inota acum intr-un noroi pe o carare..

Anonim spunea...

ma... nene asta de canta come together m-a dat pe spate. si lasati cu marea and stuff, ca s-a gatat pe anu asta. cine mai vrea o baie, weekendu asta si-atat.

/shark.

ciprian muntele spunea...

mă, am programată una pe 22 la vadu, cort and stuff. sper, la întoarcere, să prind viitura de 5.