marți, 4 septembrie 2007

Ulker Alles!

mă mai bucur de ultimele ore de libertate, de după guerrillă,sunt în zona de no men's land,perioadă în care las filmele să vină la mine.
ultimul venit, de mi-a umplut camera de bucurie, este "head on", pe numele lui de mamă "gegen die wand"-regia fatih akin. de la hagi şi galatarasay încoace, nu ştiu ca turcii să mai fi produs ceva atât de bun.
after laughter (wendy renee)-adică piesa de mai jos- cred că e singurul pasaj în engleză din tot filmul.printre cele mai bune.pasaje. şi filme.




8 comentarii:

Anonim spunea...

:)))))))))

asta-i un film cu calin gheorghe?

ciprian muntele spunea...

glumeţule!

Anonim spunea...

tzule ,tzule dar is o glumeatza ;))
si nu stiu cum de nu te-ai gandit :P

ciprian muntele spunea...

e, uite, acu eşti prea serioasă. :)

Anonim spunea...

imi lipsea zambetul tau ;))

ciprian muntele spunea...

ei,mai devreme am exagerat eu puţin. :)

Anonim spunea...

e f bun filmul, mi-a placut la nebunie

Anonim spunea...

..si care e legatura cu calin gheorghe?