duminică, 17 iunie 2007

Scrisoare Către Acasă

dragii mei,
recunosc că nu prea am dat pe acasă în ultima vreme, că am mai multe degete la o mână decât vizitele pe care vi le-am făcut în 4 ani de când sunt în bucureşti.după cum veţi vedea în poza de mai jos, mie mi-e bine aici. poza nu e luată de pe net, iar mâncarea e făcută de mine. poate n-aţi aflat, dar între timp am împlinit 100 de kile. nu, nu mi-am luat maşină deşi ştiu că asta ar fi o veste bună pentru voi. şi nici nu m-am însurat,ştiu că asta v-ar lua prin surprindere. ce vreau eu de fapt să vă întreb, credeţi c-am pus prea mult mărar?
vă pup şi vă anunţ că aici a început să plouă. cred că va fi o ploaie cu bulbuci. pa.




8 comentarii:

Anonim spunea...

Godzilla dear, mararul ca mararul, dar gorgoazo-mazarea aia e teribila!

Anonim spunea...

imi permit sa imi dau cu parerea...ca ma descurc binsor, zic eu, in bucatarie...da...cam mult marar :))
now, off topic, vad ca ne-am schimbat si infatisarea si ne sta bine :P

anne spunea...

mama mamaa... acesta este felul meu de mancare numarul 1. si nu cred ca-i prea mult marar deloc:D. *drooling*.

ciprian muntele spunea...

iată că nu degeaba am plecat de acasă de la părinţi.

cineva treabuia să aibă, în cele din urmă, încredere în mine.

Unknown spunea...

Cand vine vorba de marar, se poate aplica regula "too much is never enough".
Ce nu inteleg eu, totusi, e de unde s-a itit anul 4, ca mai jos cu cateva posturi ziceai ca-s 3 ani de cand esti in Bucuresti :puzzled:
Eh, pana la urma, timpul e ceva relativ.

ciprian muntele spunea...

3 ani şi vreo 8 luni. mi-am permis şi eu să exagerez puţin.

Anonim spunea...

woooow... si aici a inceput sa ploua ...in gura. tot cu bulbuci :P

iuliansirbu spunea...

da, e mult marar(in calitate de bucatar iti zic)... da' dak ti-ti place asa...sa ai pofta!