miercuri, 27 iunie 2007

Mi o pie rit tot cheful

o altă imagine făcută în bucureşti şi care îmi aduce aminte de începuturile existenţei mele zbuciumate şi mioape în acest oraş, atunci când m-am hotărât să-mi schimb ramele la ochelari.







am ales magazinul optinova(nici o legătură cu poza de mai sus), peste drum de unirii. nu ştiu dacă era, sau mai este, politica firmei, dar când mi-am făcut ochelarii, mie mi-au fost cerute şi datele de contact. pe care le-am dat.doar că atunci când am întrebat de ziua în care să vin să mi-i iau, am primit cel mai dezarmant răspuns auzit vreodată: "păi,vă dăm noi un bip!".
faptul că s-au ţinut de cuvânt chiar nu mai are nici o importanţă...

3 comentarii:

Lucian Stănescu spunea...

mult prea tare bipu...mult prea tare... uhm, nu-mi revin...

ciprian muntele spunea...

recunosc că mi-a fost teamă să reacţionez în vreun fel. era vorba de ochelarii mei, totuşi. cam cum se întâmplă la un restaurant, nu e bine să te iei de ospătar decât după ce ţi-a adus toată mâncarea. altfel...nu ştii niciodată ce mănânci. : )

Lucian Stănescu spunea...

true, vezi chuck palahniuk :)