miercuri, 13 iunie 2007

La Nădlac în poartă zace-o goarnă beată

de aproape 6 ani, de când mi-am pus timbrul de ştirist, îmi pot trece prin faţa ochilor,într-o săptămână, cam până la 1.000 de ştiri(nu, nu le citesc pe toate). doar câteva zeci dintre ele ajung să fie editate şi puţine sunt cele care au cu adevărat acea tensiune pe care o dă o ştire bună de radio. în concluzie, săptămânal văd/citesc cam 1.000 de vome despre nimic.("nimicul" ca punct de reper.)
şi totuşi, uneori, vine câte una,ca unsă, de îmi face toată ziua. ca de exemplu, ieri:


"La Nădlac ora exactă se anunţă cu goarna".




ps.şi totuşi, cum se numesc locuitorii din nădlac?!?

3 comentarii:

Carmen spunea...

nu era nimeni la receptie asa ca dau buzna aici. unde trebuie sa depun cererea pentru angajare? sint specializata atat in pusul paielor pe foc, cat si in perpelirea lor la foc mic. master in domeniu n-am. doar talent nativ.

ciprian muntele spunea...

trebuie să fie o cerere vrac, înţepată la patru ace. aş vrea să ştiu unde ai făcut specializarea în perpelirea la foc mic, pentru că mie nu-mi plac oamenii care beau. şi mă bucur să aud că ai talent nativ. cred că ştiu şi ce să scriu pe legitimaţie.

”carmen talent.blog project manager”

Niji spunea...

nădlăcani :hihi: