vineri, 27 aprilie 2007

am văzut vama goală. parcă era bunica surprinsă în nădragi. nu prea îţi place cum arată, dar, na, e a ta şi ţi-e dragă oricum. ştii că are atâtea de oferit. :)

am făcut un filmuleţ, vinerea trecută, când nu era nimeni acolo. până la filmuleţ, să vă povestesc cum mi-am petrecut eu sfârşitul... ţării, în vamă.
timbilding, cam 35 de colegi, toţi cazaţi la "la frontera". înainte de a pleca, suntem avertizaţi, prin mailu de serviciu, să NU ne uităm(dracului, cumva) actele acasă pentru că,sâmbătă, vom merge în bulgaria să luăm prânzul la malul mării. nu l-am uitat. dar tot nu am ajuns în bulgaria, ba, mai mult, am fost dat jos din autocar chiar la vamă,aia cu bulgaria, din motiv de lipsă de buletin. uitasem, cu o zi înainte, să iau buletinul de la recepţie. şi acolo a rămas. cu tot cu mine.
măcar n-am fost singurul(fraier e puţin spus). un alt coleg, ce-şi uitase şi el buletinul la recepţie, a încercat să treacă de vameşi cu legitimaţia de la bibliotecă. :) deci,(nu) se poate.

iaca şi vama, goală, vineri, 20 aprilie, aici

Un comentariu:

Anonim spunea...

este superba pustie...am mers si eu acum de 1 mai...proasta alegere. nu se va mai repeta