duminică, 25 noiembrie 2007

dracu' m-a pus să nu votez! acu' am apărut şi la o tv.

n-am votat şi jur că-mi pare rău că n-am votat.
imediat după anunţarea primelor rezultate de la alegeri, o tv-ul a avut un titlu care iar mi-a blocat mintea,nervii şi telecomanda timp de vreo două minute:

ELODIA NU A VOTAT AZI, 70 LA SUTĂ DIN ROMÂNI I-AU URMAT EXEMPLUL

mă simt ca atunci când am mers ultima oară la meci la steaua, când galeria striga:"cine nu sare, cine nu sare, ori este gabor ori e prost de moare!", iar eu stăteam pe scaun.

6 comentarii:

Unknown spunea...

ole, ola/unde e elodia!
ale ale ale oooo

Anonim spunea...

RUSINE! :))

Macar mergeai vot, puneai stampila de 2 ori stampila si era anulat sau puteai sa pui stampila in toate patratelele ca sa ii multumesti pe toti.

Oricum poti sa stai linistit. Altcineva a votata in locul tau.

Suntcalm? spunea...

Gaboreeee, voteaza, baaa!

Anonim spunea...

Prima TV - Megastar: Iantu criticand o concurenta "Semeni cu Elodia. Ai sunetele taiate cu toporul parca. Las-o pe ea si pe sotul ei criminal, daca o fi, iar tu concentreaza-te..." . Am incercat sa-mi amintesc spusele lui cat mai exact. Nu am reusit 100% :)

Anonim spunea...

bine ca am votat =))

Anonim spunea...

lasa ca de abia s-au bucurat aia de numarau buletinele de vot ca n-au sta f mult. :)

marmotha