luni, 16 iulie 2007

M-au cam făcut F l E N D u E R i

pe doamna din imagine am cunoscut-o abia acum două zile, însă amândoi suntem pregătiţi pentru o relaţie de lungă durată.aseară, când am ajuns acasă, i-am trecut capodastrul peste grif, am mângâiat-o suav, am întrebat-o dacă vrea şi a răspuns, teribil de emoţionată, că "LA".
a fost iubire sinceră, fulgerătoare şi puternică(imaginea a doua stă martoră). ea este o doamnă din familia FENDER, are sânge albastru în corzi şi este cadoul multora dintre prietenii mei, de ziua mea. motiv pentru care le promit tuturor că bucuria mea- imensă, greu de povestit în cuvinte- se va reîntoarce, la timp, asupra lor. deocamdată, vă rog să-mi permiteţi să mă retrag la mine în cameră, doar eu cu ea, să o fac un double six sălbatic. la care, aşa cum am promis, am să vă fac părtaşi, dar la timpul potrivit. :)




4 comentarii:

Anonim spunea...

i wanna watch!!! :p

ciprian muntele spunea...

ei, voi mai lăsa, din când în când, uşa întredeschisă :)

Anonim spunea...

chitara ta rade, vezi? in prima poza. in a doua cred ca ai strans-o cam rau:)

Suntcalm? spunea...

Zice bine livie, ca pare ca rade, dar pare ca si ii curge o lacrima adanca. Chitara seamana cu un ciclop, de fapt cu o cicloapa ce plange-rade. Hmmm...eu cred c-ar trebui s-o cheme Leela(Futurama). Hmmm...Leela are bracketi? Oricum, simpatica Leela Portchei.